31/10/2009

Happy Halloween!

Täna on Halloween siinpool ja ma ei jäta seda juhulst kasutamata, et minna ja kolistada kommide järgi.

Seega yepeeee! yeeee halloween!

29/10/2009

Teen uue ala rentimises Aus ja millega eab arvestama, mida vaja jne.

NII ET KIRJUTAN SEDA PAAR PÄEVA

Kirjutan uue ala ...HMAS CERBERUS, vaadake pilte sealt millega olen tegelenud sellel pühapäeval!

25/10/2009

HMAS CERBERUS on kohalik sõjaväele kuuluv mereväe baas.

Meis umbes tunni aja autosõidu kaugusel.

Ja selles baasis tehti avatud uste päevad eelmine nädalavahetus 25ndal oktoobril.

Täpsemalt pühapäeval- seega peale minu öövalvet me sõitsime sinna otseteed, kuna ma saabun koju kell pool üheksa ja kell üheksa see üritus hakkas juba pihta.

Baas iseenesest pole väga suur.

Kogu ala on enamvähem paar kilomeetrit läbimõõdus. Tüüpilise sõjaväe baasile kuuluvate hoonetega ja paigutusega.

Huvitavamad osad olid (mis eestis puuduvad), et sõjaväe osal oli super ujula koos spordikompleksiga ja suur kino teater.

Orgniseeritud oli asi super! Pean võtm mütsi maha nende ülemate organiseerimis võimete  ees. Iga pisiasi oli läbi kalutud ja kõik võimalikud tsenaariod läbi mängitud.

Auto pidime parkima baasi äärele ja sealt edasi viisid meid bussid, mis tõenäoliselt olid tasuta baasile antud, kuna nägime igast bussipargist ainult ühte esindamas...ja neid oli terve rodu...seeg olid kõik bussipargid Melbournis esindatud.

Kuna igasugune militaaria on sügavas lugupidamises ja au sees siis olen kindel, et enamus sellest lõbupäevas olid vabatahtlikke organiseeritud ja ka ilma maksuta. Kõik nn. väikesed lõbustused olid kindlasti nn. annetusega tehtud heategevuse päeval.

Baas muidugi maksis igatsugu kribu krabu eest mis jagati.

Mu poja sai endale super noka mütsi laste kotiga. Sellise mütsi hind on mingi 20+ dollarit. Lastele ültse oli terve rida lõbustusi.

Tagasi bussidesse :

Bussides olid kohalikud sõjaväelased giidiks ja igas peatuses oli vähemalt üks sõjaväelane, kes aitas vanureid maha ja andis näpunäiteid kuhu minna.

Vaatamata  sellel  et ilm pühapäeval oli väga vilu! Päike oli vahete vahel ainult väljas ja puhus jube kõva külm tuul, olid sõjaväe oisid kõi oma valgetes paraad vormides lühikese varukate särgi väel.

Mul oli poistes lausa kahju,kes lihtsalt lühikeste varukate lumivalge särgi väel pidid kogu päeva seisma selles külmas tuules.

Siise pääs oli baasi tasuta: Väravas küsiti meie imestuseks ei vajatud mingit isiku ID vaid võeti lihtsalt post code...või eesti keeli posti  indeks, see on kindlasti mingi ülevaate saamiseks,kust inimesed kohale sõidvad.

Bussimarsuudid olid paika pandud ümber basi. Peatused oid iga 100-150 m tagant. Giid andis selle ajaga lühikese ülevaate järgmises peatuses olevst vaatamis väärsustest.

Me tormasime kohe sadamakaile, kus tahtsime saad alõbusõitu laevaga.

Sell ajal kui ootasine, vaatasine nn. mängitud päästeõppuste näitemängu.

Vesi oli jääkülm ja mul oli tõega kananahk ihul ,kui ma vaatasin neid veel hulpivaid. nn. päästmisele kuuluvaid noori...

Need kes olid kalda lähedal polnud väga viga. 2 aga olid jäetud paarisaja meetri kaugusele kaldast, et näidata helikopteri päästeõpust.

Pean au andma, et poisid korjati helikoteri meeskonna poolt kiiresti ja oskuslikult ülesse. Mingeid vigureid polnud. Esimene neist läks väikeste rinmade abil ülesse.

Teise puhul oli näidatud inimest ,kes on teadvuseta ja keda püütakse kalavõrgu moodi korviga....täpselt nagu kalal käimine.

See tähendas, et selle suure tuulega ja tugeva lainetusega pidid nad välja püüdma inimese kes ei aita ennast!

Oskuslikult püüti mees võrku ja tiriti ülesse...muidugi meie * tedvuseta * merehädaline lehvitas rahvale....

Poisid edasi läksid mingeid kahureid vaatama ja sealt edasi püütsime saada laevsõitu,mis meile seekord kahjuks korda ei läinud. Vanuse piirang oli 10 aaastat ja meil poja alla selle...niisiis läksime vaatama muid lõbustusi.

Peale poiste kahureid tassiti mind vaatama veel laskurite majja.

Tuli välja et nüüsel arvuti ajastul on kõik arvutite peal. Seega kellele meeldivad laskmisega arvuti mängud,siis see on paras koht.

Antakse sulle ehtsaga sarnane relv ja suur kinosaali tüüpi ekraan on mänguplats.

Peale selle me läksime vaatama kohlikku ohvitseride klubi.

Oli naljakas vaadata, et klubi säilitas mingi 1900 hõngu. Samasugused puuplaadid ja pildid seinal. Millegi pärast oli ka Nelsoni pilt seinal...ma ei usus küll, et ta ka klubi liige oli olnud.

Ohvitseridel on oma söögisaal, milles on suurepärased toidunõud ja vlge linaga kaetud suur ümarsaali tüüpi laud.

Igale ohvitserile oli ette nähtud oma salvrätt. Need rätid olid väikeste boksidega kapis mis meenutas natuke hotelli kirjade kasti. Kastikeste peal olid numbrid. Tuli välja,et kui sa ei notsunda oma salvrätti ära siis palun pane see tagasi. Kui ga väga määrdunud,siis jäta lauale.

Arvatavasti maksab korralik pesemine ja triikimine ja tärgeldamine lisaraha ,niisiis olgem viisakad ja puhtad.

Kuna väljapääsu ees oli suur purskkaev veega siis minu põnn oli rohkem huvitaud sellest mis vees tõimus aga mitte sellest mis ohvitseride klubis sees oli...suuri vaevu tassiseme ta sellest kohast minema.

Talle antigi selles klubis ema super nokats,millega ta praegu ringi laseb ja räägib ,et ta on kapten.

Peale söögisaali vhtimst ja kingitusi läksime ronisime kopterisse mis seisis platil niisama. Meile keegi mdiagi pahe ei öelnud,niisiis tegime paar pilti ja lonkisime edasi ringi vaatama.

Edasi läks huvitavamaks.

Tordi tegemine oli just käsil ja kuna see oli suure kreemiga ja kummikommidega,siis võite kohe arvata, et sinna me jäime tükiks ajaks ,kuna poja otsustas mul kokanäkkidele silmi teha ja loomulikult sai ta oma tüki torti kätte!

Selle pool enesele peale määrides ja teine pool ära kugistades jõudsime huvitava musta bussini. Buss nagu buss väljapoolt!

Seest tuli välja, et see oli 3D bussijuhtide õpetamiseks buss. Isegi kõikus nagu oleksime sõitnud.

Suur esiaken ja küljeaknad olid suured TV eksraanid milles jooksis ARVUTIPROGRAMM. Super arvuti programm muide....autod sõitsid ja tee sinu ees ja buss jalge all kõikus vastavalt iga käänkuga.

Poleks olnud see asi tänava tupikus seismas...siis oleks ma küll aevanud,et pragu sõidame.

Tahttisme poole simulatsiooni pealt välja ronida, aga poja tegi tanrumi...tükk aega läks aru saamaks...mis ta mõtelb et peame istuma...siis korraga turgatas mulle pähe, et ta mõtleb et me tõega sõidame. Maha astudes ta enne tükk aega vaatas bussi ja teed nagu tahaks ikka veenduda et me ei peta teda.

Naljakas kas pole.

Peale seda ringi vantsimist me otsustasime sõita ühe ringi bussiga...ka huvitav...ja jõudes sinna samma punkti tagasi, me läksime vaatama laste lõbustusi.

Lastele oli terve rida asi sellel päeval.

Suur Titanicu jumping castle,mis kõigile meeldis ja ka üks väiksem, et igavaks ei läheks. Veel lastele väike loomafarm ,kus sa  kallistada igatliiki karvased elukaid ja toita pikakõrvalisi jäneseid. Paar notsu poega ja kitse ja isegi üks kilpkonn oli kausiga väljas.

Edasi kappasime poisse vaatama,kes marssisid ...ehe! peoneeri aegsed marssimised tulid korraga meelde!

Sa sealt loivasime kirikusse vaatama ,mis huvitavat on. Bussi pealt me saime giidilt teada, et selle kiriku kellale graveeritakse kõikide lste nimes,kes on seal ristitud! Kahjuks kellatorni meid ei lastud!

Ma tahtsin näha kui aktiivsed need sõjaväelased siis on ....seksuaalselt!

No kuulge..on ju huvitav!

Vahete vahel meil õnnestus näha tüdrukuid täis  meremeeste vormis, paljudel olid käed tatoveeritud ja käitumiselt ja  ka kehaliselt olid nad natuke mehelikku tüüpi!

Arvatavasti meremehe elu pole kerge ja sinna sobituda siis peadki olema mehe eest väljas ,mitte mingi pirtsutaja plikake.

Edasi kiirelt ja kokkuvõtlikult ,sest te olete kindlasti väsinud seda lugeda. Me vaatasime ära langevarjurid, sõitsime üle 100 aasta vanuse kivisüsi küttega bussiga ja otustasime ära minna...

Edsi teisel pool pilti...

Siin viimasel pildid kõnnin mina jummmmmala vihane vanamehe peale.

Me otsutasime kella kolme paiku ära minna,kuna poja oli väsinud sellest kõigest lõbstusest ja mina tahtsin juba väääääga voodisse. Polnud viimane 36 tundi sõba silmale saanud ja oli juba aeg...

Vanamees võttis mul otse tee siis auto juurde...ma kõnnin ja oma ette mõtlen, et imelik,ma ei mäleta seda kohta....

Kehitasin siis omaette õlgu ja mõtelsin, et ju ma olen väsinud ja ju vist on sellest ringi tuiamisest pea sassis...

Niisiis me kõnnime mingi kena kaks kilti ja ma ikka mõtlen, et selleks ajaks me oleksime pidanud ikka olema juba auto juures ja pealegi minu meelest....peaks olema see teisele poole...

Minu ema ikka kogu aeg rääkis, et venlastel pole suuna taju!...Ennem ei uskunud! Nüüd ütlen teile otse jah! see on tõsi!!!!

Niisiis mingi 2 km pärast ma ei pannud vastu ja käskisin vanamehl minna ja küsida ajateenistuja käest!

Tuli välja et mu sisetunne oli õige...jah oli TEISELE POOLE!

Niisiis larpisime tagasi ja teisele poole!

Emme ei pannud vastu ja pani ajama auto poole...poja istutasin vanamehele kukile karistuseks!  Järgmine kord ma usaldan oma sisetunned rohkem ,kui oma vanamehe super üle õpitud suunatajutud aju!

Kuidagi see baas venis kuidagi suuremaks kui püüad oma autot leida.

Mina siin selle punase kotiga!

EDASI VAADAKE PILTE ALA ALT

HMAS CERBERUS

Austraalia rahatähed!

Muide nad on ainsad PLASTIK rahad mailmas ,seega pesumasinas pesemisel ei juhtu nendega mdagi...ja püskitasku jäänud raha võib nimetada PESTUD RAHAKS ilma halva kõrlvalmaiguta!

22 õhtul.

Ma just avastasin, et ei viisi minna ja lugeda tripis lisa küsimusi.

Kirjuasin just 4 kirja ja käisin terve rida foorumeid läbi.

Niisiis laiskus lõi kontidesse.

Hakkan vist vanaks jääma.

Nalja kui palju.

Nojah võiks ju kirjutada kiire vastuse veel foorumi küsimustele ,aga lõin käega...nüüd lähen teen endale tassi teeda ja lähen kiikan kiirelt kuidas mu aiamaa elab.

Ma olen igat liiki mürgi ja taimekahjurite tõrje vastane ,aga seekord ei pannd ka mina vastu.

Nimelt panid nälkjad ja teod kõik mu kurgitaimed nahka ja võtsid veel piprakaunade taimed lisa suupisteks peale. Ühesõnaga ma vihastasin ja panin neile mürki. Järgmine hommikul oli kogu aiamaa täis lima...ilma naljata, polnud lappi kuhu astuda. 2 päeva hiljem  - kõik mu taimed ärkasid ellu.

Teod ei ole siinsed elukad ja neid soovitatakse hävitada ja panna komposti.

Seega ei peaks midagi olema.

No kuulge common ma saan aru, kui oleks natuke näksitud siin seal...puhtalt ära näritud aialapp! SINDRINAHAD! Nii et mürgitasime!!!

Nüüd siis saan ehk ka mina midagi....

LISA NOTE siinolijatele!

Ärge unustage,et HALLOWEEN tuleb kohe kaela, seega varuge suur hunnik komme!

22/10/2009

Nii, ma pole siikanti terve nädala pea saanud.

Tööd on käed jalad täis.

Peale tiheda kirjvahetuse ja küsimustele vastamise ja oma poja ja aialapi eest hooldamisega õnnestus mul veel saada selle suve esimne päikesepõletus.

Kuna on olnud nii külm ,siis ma otsustasin esimest nn. soemat päeva kohe ära kasutada ja tegeleda muruga ja aiaga. Olin väljas umbes tunni. Selle ajaga kõik väljajäänud kohad põlesid krispiks.

Niisiis olen jälle pahuras tujus,kuna isegi magada ei saa ja selle valutava naaga tuli mul eile ronida veel kohalikku basseini laste ujumis tunnile. Sinna aga pannakse nii palju kloriini ,et mu valutav nahk sai veel topelt kuivatuse...nüüd ajab nahka ja praguneb!

See olgu teile  õpetuseks,kui tulete Ausse, et päikesekreemi peate KOGU aeg määrima ja laia äärega kübar on NÕUTAV!

Näe loen teile moraali, aga ise olen samasugune lollpea!

Muidu eluke veereb nagu hernes.

Nädal pea jälle läbi ja nii see elu läheb.

Raiskasin eile 4 tundi selleks et panna kokku oma uue nuku template.

Nagu te teate ma maalin ja müün oma nukke eBays, kuna eBay on viimasel ajal jubedalt maas,siis peavad olem pildid väääga super kenad...muttide vaatevinklist omades, ja selleks on vaja midagi sellsit roosat ja kenat! nagu ma eile tegin. Tegelikut võtab template piltide ülespanemine ja jutu kirjutamisen palju rohkem aega,kui nuku ise tegemine.

Rumal muidugi, aga mis teha.

Mu fotokas on ka crap, teeb pilte ainult teatud ajal päikeselise päevaga, seda aga pole meil viimasel ajal suurt olnud ja seega NO PIX .

Ma tahan selle nuku maha müüa jõuludeks ja saada natuke lisaraha.

Kogu varustus on minu trehtud, seega aplaus please!

See müts ja roosid, kleit ja kogu varustus on Emme käsitsi tehtud!!!!

14/10/2009

Alustagem sellega,et mu ämma sajab vähema, kui 2 nädala pärast sissse...

Nüüd muudest asjadest:

Olen enamvähem pannud kokku pannud selle foorumis...siiani olen ikka mina olnud kirjapulk...nagu ikka...

Vahel on mul tunne nagu hullul,kes enesega jutuajamist peab...kahesutnud isik.

loodan siiski, et inimesed leiavad sellest mingi sidepunkti. Web on natuke ühekülgne asi...no ja kui muidugi forum ei lähe siis ,mis ikka...

Ilmateade ongi jäänud enne kui ma jooksen lapsega teatrisse.

JUBE külm on ja vihma sajab ka iga päev...peaaegu enamus päevast ja ööst.

Loomulikult me vajame seda vihmakest oma veehoidlatele ,aga siiski midagi peab ju nurama,muidu pole eestlase moodi.

Võiks natuke päikest muidugi anda...kuidagi nõmedaks kisub, teine kevade kuu ja nagu oleks ikka talv.

Majas soendus sees.

Täna öösel ma jälle töötan, nii et palun vabandada, kui vähe juttu saab kirjutatud järgneva paari päeva jooksul.

Eluke niiviisi veereb siinmail: Nagu hernes....

Eilse supermarketi arve ma peitsin ära....189 dollarit käik! Loodan et vanamees ei leia seda enne järgmist kuud...siis ma ütlen, et see ju vana asi ,mis sa ikka vana asja pärast viha kisud. Kui ta leiab varem siis kindlasti saame epsli,kuidas peab vähem raha kasutama. Tema arvates maksab leib siiani 10 centi päts ja liha antakse niisama tasuta!

Vahel ma ei saa meestest aru..

..absoluutselt eluvõõrad isikud....*ju Marsil siis poode pole!*

Nii suured tänud vabatahtlikele ,kes proovisid ennast registreerida.

Vähemalt asi töötab, nüüd palun proovime hakata aruteluga pihta!

See on siin BRAND NEW koht! Seega alustame nullist!

Foorum on koht aruteluks ja erinevate inimeste vaadete kajastamiseks.

Igasugune info on teretulnud. Info uutele migrantidele on eluliselt tähtis ja väga raskesti kättesaadav.
Seega loodan,et panete oma panuse ja leiate endalegi huvitavaid kohti lugemiseks, väljakirjutamiseks ja kes teab : vahest isegi sõpru..kellega koos siin Aus elades kokku saada ja vahel pidutseda.

:D
Riputage oma poolne panus ülesse isegi siis ,kui arvate et see pole tähtis...kunagi ei tea ,kellele see võib tähtis olla ja mis olukorras.

Thanx!

Iga algus on raske aga julge hundi rind on rasvane.

12/10/2009

Mh! sain just Eestist uudiseid ,et minu täditütre 26 aastane mees sai surma.

Mis seal Eestis toimub, et noored surevad nagu sääsed.

Tunnen suurt muret ....ei teagi kuids seda kirja panna. Ühelt poolt on mul soov inimesi kuidagi aidata, teisalt...millega!?

Kui arvate, et oleme mingid rikkurid ,siis kaugelt eksite.

Family ring tõmub koomale ja viimaks oleme järele jäänud veel ainult meie viimased esinadajad. Kui me ka läheme paremat teed,siis on kõik!

10/10/2009

Lapsehoidja.

nanny

Ma pole sellega varem kokku puutunud aga selline võimalus on siiski olemas.

VÕi eesti moodi AU PAIR ...

See on tavaliselt nooruk kes elab koos perega, saab seal ülalpidamise ja taskuraha ja teeb selle eest tööd ja hoiab laspi.

Jaguneb 3 grupiks :

AU PAIR

18-30 aastased. WHVsaga noored võivad sellele tööle kandideerida. Elavad kood tööandjaga ja teevad eelpool nimetatud töid.

DEMI PAIR

See on selleks puhuks ,kui sa tahad liosaks minna ja õppida keelt. Ja sel puhul oled sa pere käsutuses tavaliselt õhupoolikutel. Ja pnage tähele, et taskuraha mis teile antakse on palju väiksem ,kui peate kursuse eest maksma. Seega ma ei soovitaks...

FAST TRACK -see on neile ,kes soovivad enne natuke õppida keelt ja siis minna perre...mis ma arvan on ka kasutu.

Mis on vajalik AU PAIR iks saamisel.

MITTE SUITSETAJAD

VÄHEMALT 18-20 AASTAT

AUTOJUHI LOAD

6 KUUD TÖÖLEPING VÕI 4 KUUD KUI OLED JUBA SIIN AUS VÕI TAHAD DEMI PAIRIKS SAADA.

200 TUNDI LASTEGA TEGELEMISE STAAZ,olenevalt agentuurist

WHV OMANIKUD VÕI WHV SAAJAD.

Palju mulle makstakse?

Tavaliselt töötad 30-35 tundi nädalas (selle üle võib kaubelda). Ka oodatakse, et sa valvad öösel beebit ja töötad õhtuti. Võtad osa kogu pere kiirest elutempost hommikul ja õhtul.

Tavaliselt saada 2 päeva nädalas vabaks ja võimalusel on need nädalavahetusel ja 2 järjestikku päeva.

Tavalsielt saad 180-250 dollarit nädalas  olenevalt kui palju tunde sa töötad.

Mõned pered maksavad sinu töö lõpetamisel väikese rahalise boonuse, aga see on pere otsustada.

Kui sul on juba väljaõppega nanny paberis ,siis sa võid saada 8-9 dollarit tunnis, olenevalt sinu staazist ja vanusest.

Kui sul on juba nanny paberud,siis võidakse sind paluda töötada rohkem kui 40+ tundi nädalas, jälgida kogu majapidamist ja hooldada väikelapsi.

Selleks aga peab olema kvalifikatsiooni paber koos esmaabi andmise kursuse lõpetamise tõendiga.

Elamine:

Tavaliselt antakse oma tuba ja sa jagad vannituba lastega.

Ka on pere ostustada, kas sul on oma TV toas või mitte.

Oma isiklikke telefoni kõnede eest maksad ise.

Au pari aeg: tavalsielt 4-8 kuud. Juulist detsembrini tavalielt soovitakse vähemalt 6 kuuks au pairi.

Riietus: peaks olema tagasihoidlik ja natuke vanamoodne. Mingeid kilgendavaid hipi riideid ja miniseelikuid palutakse mitte kanda.

Kallid Eestlased! Ma harva midagi küsin TEIE käest...
Aga seekord oleks küll kena ,kui saaks positiivset toetust sellele projektile.

Sellised TASUTA asjad on haruharvad...Tavaliselt maksavad need 600-1500 dollarit.
See on organiseeritud vene kogukonna vabatahtlikute poolt.

See oleks super hea inimestele,kes just maabusid lennukiga ja saaksid kohe kontakti kohalikkega.

Asi selles, et sellised algajad leiavad kiiresti informtsiooni ja hoiavad silmad lahti igat liiki võimalustele.
Seda informatsiooni jagada on VÄGA hea mõte.

Pealegi saate kohe maigu suhu,kuidas siin tehakse töö intervjuud ja mida sinult oodatakse. Et ei peaks istuma ukse taga töölil ja oma värisevat südant rahustama.
Teate kuidas ja millal oma trumbid välja mängida ja olete rohkem enesekindlad oma keele kasutuse suhtes.
Esimene mulje on ju ikka esmatähtis!

EMME KÜSIB:

KAS OLETE HUVITATUD AINULT AUSTRAALIA FOORUMIST VÕI MITTE?

Ma olen mõelnud teha austraalia foorumi, kus on kirjutatud AINULT asjad, mis puutuvad siinsesse elusse...

Ma panin kokku foorumi raami...oleks vaja nn. vabatahtlikke kontrollimiseks, kas asi töötab! ja mis vead võivad olla/ tekkida.

Kui Te olete julge vabatahtlik,siis

09/10 õhtul

*Burger!*(Emme ropp sõna!)

Nad ei taha praegu WHV inimesi võtta .
Soovijaid on palju ,nagu nad mulle kirjutasid.
Ja avalduse peab kirjutama kohapeal.

Burger!!!
Ma proovin veel puurida ja uurida selle kohta.

Asi selles ,et see on hetkel AINUS selline kursus kogu Au peale ja tundub, et tagasiside on üsna suur.

Hea on see ,et asi on iga 6 nädala tagant ja kestab 6 nädalt. Seega üks kursus lõpetab ja teine algab!

09/10/2009

Niisiis....kust alustada....

Oli küsimus ka kas WHV omanikud võiksid sellele kursusele saada.

Ma kirjutasin just kirja nende kordinaatorile ja küsisin ka inimeset kohta,kes on siin turisti viisaga(aga teevad just endale permanenti)

Siis ma palusin saata dokumentide koopia ,mis läheb sisseastumiseks vaja ja küsisin, et kas on võimalik seda faxida või saata meilile ja niiviisi ennast sisse bookida.

Näiteks olete veel Eestis ja tahate seda kursust teha...kursus just algab järgmine päev ,kui olete Ausse saabunud...siis oleks ju kena ennast Eestis juba ülesse kirjutada....

See kordinaator vist praegu mõtleb, seda vana Eesti vanasõna, et...

*Üks loll jõuab rohkem küsida ,kui 9 tarka vastata!*

Vähemalt minu ema nii ütles...

NOh! kui juba lubas,siis sain tast saba ja sarvedega pihku...ehe! mõelgu nüüd, et ära pääseb.

07/10/2009

Sain vastuse oma kirjale .

Jah Eesti on selle tasuta kursuse sees uutele migrantidele Eestist.(alla 2 aasta)

Seal võivad olla mingid punktid business visa hoidjatele.

Seda lubati uurida järele.

Kursus on 6 nädalat ja on iga 6 nädala tagant ,olenevalt sellest kui palju on huvitujaid.

Huvitujatel palun kontakteeruda:

Ms. Kelly Srinivasan at RERCV on 9578-4877
or Call Apex Institute on other three days on 9793-9777. Your primary
contact is Kelly and she is the Managing Consultant of the project.

06/10/2009

Aha! Sain huvitava kirja.

Kes on lugenud mind pidevalt teab, et mõne aja eest ma sain kohalikust linnavalitsusest kirjakese, et aidatakse VENE emigrante koolitusega ( teadmistega,kuidas edukamalt läbi lüüa ja ennast tööturul müüa)

Kogu asja iva oli selles, et kirjutis oli kuidagi laialivalguv ja polnud täpsemalt määratletud ,kas Ida bloki emigrantideks peetakse inimesi ,kes on venelased,omavad vene passi või räägivad vene keelt!?

Kuidas neid liigitada ja mille alusel seda TASUTA kursust tehakse. Pealegi oli kogu kiri täis pikitud väikesi tärnikesi ,mis tavaliselt tähendavad mingit väikest lisaklauslit! Contition apply ja, et sellega kaasas käivad mingid seadused,mis pealtnäha on ilusad aga eesti moodi ütlusega saaks asja kokku tõmmata; *Tasuta lõunasööke ei jagata!*

Niiisiis ,ma kirjutasin sellele esindajale 2 korda pika kirja ja panin kõik punktid kirja.

Ma soovisin teada saada, et kas Eesti võib selle nn. IDA bloki maade sisse kuuluda.

Ja ärge kirtsutage nina midagi!

Kui tasuta saad,siis kugista nõrkemiseni!

Ida blokk  lääne blokk! Vahet pole.

Niisis tagsi kirja juurde.

Vastuses oli ära märgitud, et

1, Seda võivad saada migrandid, kes on venelased , venemaalt või endisest liiduvabariikidest,poolast, serbid ja rumeenlased kaasaarvatud.

Üldine osa oli selles, et inimesed kes ei räägi veel korralikult inglise keelt...saaksid mingi alg teadmise , kuida läbi lüüa.

Tärniga märgitud all : Newly arrived ja minu küsimusele, kui Newly! : vstus oli , et alla 2 aasta.

Seega inimesed ,kes on olnud siin vähem kui 2 aastat võivad sellele kursusele pretendeerida.

Kursus on TASUTA  ja sisaldab sellised punkte nagu korraliku CV kirjutamine, tööturul intervjuu treening( st. korralik läbiõpitud enesest hea külje näitamine    ja abi  peale tööle hakkamist)

Siiski ma kirjutasin tagsi kirjakese ja täpsustasin, et kas EESTI kuulub 100 % sisse ja kas on mingi kindel isik,kes selle kurjusega tegeleb.

QQ)P Niisiis ootame vastust!

Oleks muidugi huvitav.

Miks? Venelased hoiavad kokku ja alati on mingid tööd seal kogukonnas liikval. Seega sinna ennast sisse süüa poleks paha mõte!

05/10/2009

Tere jälle kõikidele siis oktoobrisse.

Millega tegeleme.

Alsutasime oktoobrit kella edasi lükkamisega. Seega aeg läks kiiremini ja nüüd peame ülesse tõusma ühe tunni võrra varem.

Ma püüan viimasel ajal maha müüa kõik mittevajaliku kraami eBays ja ämma tuleb kohe kaela.

Niisiis ma vabandan,kui järgmised 7 kuud ma vahetevahel olen vähe hammustavas meeleolus ja kuidagi depressiivne.

Ma sügavalt vabandan ja püüan ennast vaos hoida.

Meil on seoem juba ja minu mahapandud redised hakkavad just ülesse tõusma.

Lastel sai koolivaheaeg läbi ja tänasest on nad tagasi koolis.

HInnad muutkui kerkivad, samamoodi nagu muus maailmas...

Nüüd lähen löön korra majja segasumma suvilas.

Olge tublid külmaks minevas Eestis.

Make a free website with Yola